Studii / Proiecte

29 mai 2017

Evaluarea programului Peer to Peer Tutoring Program

Programul Peer to Peer Tutoring sau Programul Studenți pentru Studenți a fost implementat pentru prima data în Universitatea de Vest din Timișoara, în perioada octombrie 2016 – ianuarie 2017. Ulterior, în luna februarie, studenții participanți au evaluat programul. Informațiile cu privire la feedback-ul lor sunt cuprinse în Raportul final P2PT 2016:

Raport final P2PT 2016

 

21 octombrie 2016

Studiu privind evaluarea necesității de suport a studenților din anul I de la Universitatea de Vest din Timișoara

În luna mai a anului 2016, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC) a demarat un studiu privind evaluarea necesității de suport a studenților din anul I. Acest studiu a avut un dublu scop: (1) pe de o parte și-a dorit să identifice situațiile, în care, pe parcursul anului I de studiu, studenții ar fi avut nevoie de mai mult suport din partea UVT sau a facultății unde studiază în legătură cu procesul educațional sau cu aspectele relaționale; (2) pe de altă parte și-a dorit să identifice studenții care, odată ajunși în anul II, ar dori să desfășoare activități de voluntariat prin care să îndrume studenții din anul I în vederea adaptării mai rapide la viața de student și obținerii succesului academic.

Vrei să știi care sunt nevoile studenților din anul I și câți studenți ar dori să se implice în activități de voluntariat? Dacă da, îți recomandăm să consulți rezultatele studiului.

  1. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Sociologie și Psihologie: studiu-nevoi_sociologie_psihologie
  2. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Fizică :studiu-nevoi_fizica
  3. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Matematică și Informatică: studiu-nevoi_matematica_informatica
  4. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Muzică și Teatru: studiu-nevoi_muzica_teatru
  5. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Litere, Istorie și Teologie: studiu-nevoi_litere_istorie_teologie
  6. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Chimie, Biologie, Geografie: studiu-nevoi_chimie-biologie-geografie
  7. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Economie și Administrare a Afacerilor: studiu-nevoi_feaa
  8. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Educație Fizică și Sport: studiu-nevoi_educatie-fizica-sport
  9. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Drept: studiu-nevoi_drept
  10. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Arte și Design: studiu-nevoi_arte-si-design
  11. Raport privind necesitatea de suport a studenților din anul I din cadrul Facultății de Științe Politice, Filosofie și Științe ale Comunicării: studiu-nevoi_stiinte-politice_filosofie_stiinte-ale-comunicarii

Sondajul Trendence Graduate Barometer 2011

Universitatea de Vest din Timişoara este una dintre cele peste 1000 de universităţi participante la sondajul trendence Graduate Barometer, cel mai mare sondaj din Europa privind educaţia şi cariera.
Întrebările aflate în chestionar urmăresc să afle cât de multumiti sunt studentii de studiile urmate şi care sunt aşteptările lor de la viitoarea ta carieră. Sondajul reuneşte opiniile studenţilor din diferite ţări europene şi explorează diferenţele şi similitudinile care există între țările Uniunii Europene.

In documentul de mai jos găsiți informații detaliate legate de acest sondaj:

trendence Graduate Barometer 2011 – Raport realizat pentru Universitatea de Vest din Timisoara

Studiul 1: Identificarea și analiza nevoilor de adaptare ale studenților la mediul academic

Studiul 1_Identificarea si analiza nevoilor de adaptare ale studentilor la mediul academic

Studiul 2: Analiza nevoilor de structură, competență și relaționare ale studenților la nivelul UVT în vederea identificării nevoilor pieței de muncă

Studiul 2_Analiza nevoilor de structura, competenta si relationale ale studentilor la nivelul UVT